Monday 9 March 2015

Adakah anda golongan seperti dalam gambar ni???




"Alhamdulillah saya sanggup berubah dan ini tidak lagi terjadi kepada saya skrg.. 6 bulan gaji saya tak terusik dan kini selamat sebagai wang simpanan.. Syukur saya bertindak 7 bulan lalu, jika tidak saya masih seperti dulu hutang keliling pinggang.." - Top Income Earner No.2 RM34,000 SEHARI
Jumpa saya malam esok untuk ketahui PELUANG menjana income ribu ringgit setiap hari, butiran seminar seperti dibawah:
Vanue : Lead View Hotel, Manjung PERAK
Tarikh : Rabu (05-02-2014)
Masa : 8.30 Malam - 11.00 Malam
Fee : PERCUMA
Tempat Adalah TERHAD !
Sila Hubungi No.Tel Ini Utk Booking Tempat Duduk :
Taknak jadi jutawan pun takpe, yang penting matlamat utk kita selesaikan dulu segala hutang2 yg ada.. Hutang tiada hati akan BERSIH dan TENANG, In Sha Allah..

http://phytosciencebusiness.blogspot.sg/p/blog-page_9.html

Keterangan Lanjut Sms / CALL
Hubungi Kami: +65-85338697

email: phytosciencelion@gmail.com

No comments:

Post a Comment